Friday, April 23, 2010

Another Darn Presentation


aku sgt x suke presentation aku semalam..

(T.T)huhu

mane taknye,

da la x tido satu malam..

badan sakit2..

kepale pening lak tu..

mase kat kelas, org len ngah present,

aku menghadapi micro sleeps (tersengguk2)..

hua3, sebole nak terms hebat..

banyak plak lecturer komen akunye site analysis ngan akunye birdhide..

aku tau la akunye x hebat..hua3..emo lak

tp takpe, next submission aku akan buat yg terbaik punyer..hua3

doa2kan lah aku k..time kaceh

ni die sedikit gamba model aku tuh..hua3




model birdhide..aku tau buruk..hua3



site analysis..aku suke buat umah kecik2 tu..huhu



???



???



birdhide dr depan



macam betul2 jalan kat situ je..hua3



pondok kecik..aku suke buat bende ni=)



da macam Cadbury Time Out je aku tgk..hua3



entrance ke birdhide=)



tandas..hua3

maka, itu sahaja lah blog aku utk hari ini..

sekian terima kasih..

jumpe lagi tuk blog yg seterusnye=)

chowsinchi=)

2 comments:

  1. comel nye model!!!!!

    xpe wei..blaja dr kesilapan.ko kene buat byk research.konsep sume..penting tu.pape pon.aku doakan ko sukses pd masa yg akan dtg!

    Malaysia Boleh!

    ReplyDelete
  2. yea2!
    mekaceh kirin..
    yup2, Malaysia Boleh!
    huhu=)

    ReplyDelete